بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

توجه به خواسته ها بجای ناخواسته ها

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶ ق.ظ

 

 

دیشب یک ماجرای جالب و با نمک پیش آمد برایتان تعریف کنم. 

 

یک مورد ازدواج برایم پیش آمد، رفیق دبیرستانم زنگ زد و برای یکی از اقوامش واسطه گری کرد. 

صحبت های اولیه را در مورد کلیات و شرایطش داشتیم.

 

 

بعد با خواهرم صحبت می کردم، بحث شد سر اسم مورد علاقه ی طرفمون:

 

_راستی اسمش چیه؟ 

+نمی دونم، نپرسیدم، واستا پیام بدم، آنلاین نمیشه دیگه انگار

_ اگه روی اسم خاصی حساس باشی و از یک اسم خاص بدت بیاد آخرش اسمش همون میشه. تو رو چه اسمی حساسی؟ 

+رو اسم خاصی حساس نیستم، ولی چرا برعکسشو نگیم، اینکه چه اسمی رو دوست داریم، و هر اسمی رو دوست داشته باشیم اونم اسمش همون باشه

_خب تو چه اسمایی رو دوست داری؟ 

+من محمد و طه رو دوست دارم 

_ اگه محمد باشه من ممد صداش میزنم. طه اسم خاصیه و هر کسی هم این اسمو نداره

+راستی اسم امیر رو هم خیلی دوست دارم

_امین؟ 

+نه امیر، امیر تنها رو نه ترکیب با یه اسم دیگه. 

 

صبح که جواب دوستم را دیدم تا چند ثانیه توی هنگ بودم: 

 

سلام اسمش امیر آقاست

😂😂😂

 

  • Fatima ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">