بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

اگر بار گران...

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

سلام دوستان

 

سایت شخصی ام راه اندازی شد. از این به بعد در آنجا هر روز در خدمت شما هستم.

 

آدرس سایتم:

Fatemehkargar.ir

  • Fatima ..

نظرات  (۳)

ینی دیگه وبلاگ بی وبلاگ
پاسخ:
نه هستم همین مطالب اینجا را هم منتقل میدهم آنجا.
و مسیر در آنجا ادامه پیدا می کند. 
نقل مکان میشه. 
رفتن از خانه ای کوچک به خانه ای بزرگ تر و پر امکانات تر. 
اوکی ایشالا خونه بزرگتر برات پر از خوشیهای بزرگتر و اتفاقات بهترتر باشه
پاسخ:
ممنون دوست عزیز، حتما این طور میشه. 
  • زهرا بیت سیاح
  • به به افتتاح سایتتون مبارک:)

    جدا خیلی خوش حالم از این پشتکارتون. بی تعارف میگم بیشتره اینکه پست گذاشتنم مرتب شد و هر روز پست میذارم یه دلیلش فعال بودن شما بوده. هی به خودم میگفتم نیگا...یاد بگیر. :)

    سایتتون رو حتما دنبال خواهم کرد^_^

    باشد روزیِ ما نیز بشود. فقط منتظرم تصمیم بگیرم دقیقا می خوام چیکار کنم.

    پاسخ:
    ممنونم زهرا جان 🌺 🌹 🌺
    قربون شما 🥰 ممنون ممنون

    احسنت به پشتکار شما 👌 مطمئنا پیشرفت زیادی می کنین

    عزیزین
    تشکر می کنم. 
    ان شاءالله سایت خودت عزیرم 
    دقیقا همون کاری رو بکن که احساست بهت میگه 😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">