بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

به بهانه خرید خودکار

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶ ق.ظ

 

خودکارهایم که در عکس بالا مشاهده می فرمایید چهارتای کنار هم به رحمت خدا رفتند.

 

صفحات صبحگاهی ام هم چند وقتی است خانه و کاشانه درست درمون ندارند از اتمام دفتر مخصوص صفحات صبحگاهی چند وقتی است می‌گذرد و آنها را در برگه می نویسم.

 

همچنین گاهی دوست دارم آزادانه جدای از صفحات صبحگاهی و هزارکلمه آزاد نویسی کنم اما می دانم که در برگه نوشتن، آزادنویسی هایم حیف و میل می شوند. 

 

بنابراین سراغ دفترهای موجود چندرنگم رفتم ولی هیچ کدامشان اجازه ندادند داخل شان آزاد نویسی کنم، به من گفتند برو اولِ دفتر را بخوان آنجا گفته من برای چه هستم. 

 

بنابراین امشب به قصد خرید خودکار های سه رنگ بالا و دفترهایی برای آزاد نویسی و صفحات صبحگاهی به لوازم التحریر سر خیابان رفتم.

 

اما از نیت تا عمل فاصله بسیار شد. 

 

وارد فروشگاه که شدم اولین کاری که کردم رفتم سراغ دفترچه ها. یک دفترچه سیمی متوسط برای دم دستم برداشتم سپس دفتر سیمی و خودکار کیان. همین طور ماژیک فسفری هم گرفتم تا شیکتر به جان کتاب ها بیفتم به قول استاد کلانتری به کتاب شکافی (دل و روده ی کتاب ها را درآوردن) بهتری دست بزنم.

 

در نهایت چشمم به تخته وایت برد افتاد مردد بودم بگیرم. 

 

مدیر آنجا:

_تخته وایت برد میخاین؟ کدوم اندازشو میخان؟ 

+همین سایزاش خوبن اما نمی‌دونم بگیرم یا نه

_قیمتش خیلی مناسبه با این قیمت اصلا پیدا نمی کنین

+می دونین از اون تخته سیاه ها میخام که قدیم توی مدارس بود و با گچ می نوشتن از اونا دوست دارم، اصلا هست همچین تخته هایی؟ 

_هست ولی باید بگردین دیگه

+واقعا؟ چه خوب

_اون تخته سیاه ها گچش ضرر داره، من خودم دبیر ورزشم اذیت میشم توی مدرسه ازشون

_اگه بخای تهیه کنی از فلان جا می تونی بگیری اونجا داره، خودم میرم می تونم بگیرم. 

+پس ممنون میشم برام بگیرین من هفته دیگه میام سر میزنم. لطفا انواع گچ های رنگیشم بگیرین. 

_گچ هاشو خودمون داریم 

+حالا فعلا همین وایت برد رو بر میدارم. 

+ماژیک وایت برد هم بدین

+تخته پاکن هم بدین

 

هنوز سرم می چرخید و دنبال چیزهایی غیر از نیت اولیه ی خرید بودم. 

 

+آقا از اون مداد کوتاه های با نمک دارین؟ 

_نه نداریم

 

 

 

  • Fatima ..

نظرات  (۱)

  • زهرا بیت سیاح
  • تخته های دو رو پیدا میشه تو بازار یه رو وایت برو یه رو تخته سیاه. تو اینترنت یه سر چی بکنین گیر میارین. خرید لوازم التحریر اصلا کلی انگیزه میده به آدم. آدم دوست داره بشینه با  وسایل جدید هی بنویسه و هی ذوق کنه^-^

    پاسخ:
    چه جالب نمی دونستم دوروی ترکیبی هم هست. برم سرچ کنم دوست دارم ببینم چه شکلیه، واسه تخته سیاه و گچ های رنگی‌ش کلی ذوق دارم، آخرین تصویری که دارم تخته سیاه های بزرگ مدرسه تو ذهنمه.
    دقیقا زهرا خانوم یه حس و انگیزه ی تازه میده. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">