بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

از معجزات نوشتن

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۰ ق.ظ

سلام خداجونم 🌺🌹🌺

دوستت دارم مهربونم 💓💓💓

 

خدایا تو این حس محبت رو ریختی توی دلم مگه نه؟ پس معنای این گل و قلب رو خودت خیلی بهتر از من می فهمی، می تونی یه تفسیر قشنگتر از من و منظور من داشته با‌شی، منظور من سطحی است محدوده ولی فهم تو بی نهایته.

 

پی نوشت:

 

دلم بگرفته بود اشکریزان بی‌تابی می‌کرد

 

الکی جاهای مختلف پرسه می زدم تا آرامش کنم اما نمی شد، گفتم الان موقع نوشتن است، از قضا دلمم شدید احساس نیاز به نوشتن کرد. تجربه ی نابی که تا حالا نداشتم، آن لحظه ای که احساس نیاز به نوشتن کردم را خیلی دوست داشتم حس بی‌نظیر و ارزشمندی برایم بود. 

 

شروع کردم به نوشتن غیر از پاراگراف بالا یک پاراگراف دیگر هم نوشتم، بلافاصله دلم آرام گرفت.

 

این آرامش را دوست دارم

آن بی قراری را هم 

پل نوشتن بین این دو را بیشتر. 

  • Fatima ..

نظرات  (۱)

نوشتن معجزه می کنه :))))

 

 

راستی اون طرز محترمانه در خواست دادن و نذاشتبن :(

پاسخ:
👌
گذاشتم زری جان همون روز که گفتین، ادامه ی همون پست درخواست رسمی است. 
با جناب آقای ایکس شروع میشه و با اسم و فامیل نویسنده ی درخواست به عنوان امضا تمام میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">