بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

رونمایی از صفحه مستقل نظارت بر مسیر

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۷ ب.ظ

 

 

تجربه نشان داده که تعهدات را انتشار بدهم و فرآیند و نتیجه اش را در معرض دید بگذارم پایبندی و بهره وریم را به آن بیشتر می کند.

 

خب من امروز بخش جدیدی را در صفحات مستقل وبلاگ ایجاد کردم به نام نظارت بر مسیر.

 

در این بخش قرار است در قالب جدول میزان ساعات کاری روزانه ام را ثبت کنم. تا در آخر ماه کل زمان را محاسبه کنم و تلاش کنم ماه بعد آن ساعات کاری بیشتر از ماه قبل شود. 

 

این کار را در دفتر ثبت کارهای روزانه ام انجام می دهم اما محاسبه ی آخر شب فقط در همان روز خلاصه می شود، و برآوردی ماهانه ندارم.

 

از طرفی چون در اینجا به صورت عینی و به خلاصه ترین شکل ممکن (جدول) گزارش می شود، و وبلاگ هم هر روز بروز می شود، واضح و راحت و دردسترس است. 

 

و این خیلی نکته ی مهمی است، من قبلا در سررسید قبلیم که کارهای روزانه را ثبت می کردم گاهی برآورد هفتگی و ماهانه داشتم اما برگه و کاغذ محدودیت های خاص خود را دارند.

 سررسید که تمام شد آن نظارت ها را هم با خودش برد. 

 

اما در اینجا همه چیز هست حتی برآورد سالانه می توان داشت. جزئیات و کلیت را در کنار هم می توان داشت. 

 

علاوه بر ساعات کاری که برای هدف خواندن نوشتن می‌گذارم، همچنین میزان ساعات خواب و اتلاف وقت را هم گزارش می کنم. 

 

با آرزوی توفیق خودم😅

 

یاد کسانی افتادم که وقتی می خواهند خودشان را معرفی کنند می گویند من آقای فلانی هستم یا من خانوم فلانی ام یا من مهندس فلانی ام یا خانم دکتر فلانی ام، در صورتیکه گوش اکثر آدم ها می گوید این نوع معرفی اشتباه است، همان فامیلی یا اسم و فامیل بدون آقا یا خانم اولش کفایت می کند و هر چه جز این از جانب خود فرد صحیح نیست. 

 

بله با آرزوی توفیق خودم 

اشتباه یا درست گفتم دیگر 

 

 

 

  • Fatima ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">