بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

اهداف آذرماه

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۰ ب.ظ
هدف اول: رونویسی صد صفحه دیگر از نهج البلاغه 
هدف دوم: رونویسی یک جزء از قرآن 
هدف سوم: مطالعه روزانه یک کتاب کم حجم (حداکثر صد صفحه)
هدف چهارم: خواندن یک کتاب حجیم تا آخر ماه
 
در آخر آذر همینجا در ادامه ی این پست گزارش می دهم که با این اهداف چه کار کردم و چند درصد از هر هدف را عملی کردم.

آبان ماه هم اهدافی مشابه چیدم و نتیجه اش را اعلام کردم. 

 

 

 

خب حالا وقت سنجش است ببینیم آذرماه چی کار کردم:

 

هدف اول یعنی رونویسی از نهج البلاغه 70 درصدش عملی شد یعنی 70 صفحه رونویسی کردم.

 

هدف دوم یعنی رونویسی یک جزء از قرآن ۵٠ درصدش یعنی نصف جزء رونویسی شد.

 

هدف سوم خیلی کم زیر 5 درصد عملی شد. 

 

هدف چهارم ۵٠ درصد عملی شد. 

​​​​​​

  • Fatima ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">