بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

رونمایی از صفحه ی مستقل عادات روزانه

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸ ب.ظ

 

حتما برای شما پیش آمده که عادتی را شروع کنید و در آغازش انگیزه مند باشید اما بعد مدتی در انجامش اهمالی یا قصوری صورت گیرد و یا به هر دلیلی انجام نشود.

 

من از ابتدای شروع به نوشتن کم کم عادات نویسندگی را وارد برنامه ام کردم. با وجود اینکه بعضی هاشان مثل صفحات صبحگاهی و هزارکلمه نویسی را خیلی وقت است شروع کردم، منتها پیش می آید که بعضی روزها انجامشان نمی دهم بنابراین تصمیم گرفتم که آنها را در معرض دید قرار دهم تا بدین وسیله به آنها پایبندتر باشم و از دستم در نرود.

 

این عادات را غیر از یکی شان از آموزش های استاد کلانتری عزیز در سایتشان آموختم. در جدولی که در ادامه می آید آنها را لیست کردم.

 

بخاطر تکراری بودن، این بخش را در صفحات مستقل در بالای وبلاگ قرار دادم.

 

قرار است هر روز که به آنها عمل کردم جلوشان علامت بزنم.


 

جدول گزارش عادات روزانه
عادت شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنجشنبه جمعه
صفحات صبحگاهی              
هزارکلمه              
مطالعه کتاب              
وبلاگ نویسی              
رونویسی              
روضه              
شعرخوانی              
کلمه برداری              
پیاده روی              

 

 

 

  • Fatima ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">