بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

سابلیمینال مسیج

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۵۶ ق.ظ

با سابلیمینال مسیج آشنایی دارید؟ سابلیمینال مسیج یعنی پیام های پنهان.

 

این پیام ها برای تاثیر گذاری بر ذهن ناخودآگاه تنظیم می شوند با اهداف مختلف مثل ایجاد باورهای مناسب، مقاصد تبلیغاتی و فروش، رسیدن به آرامش، اهداف سوء مثل مکرهای دشمنی نسبت به دشمنی دیگر.

 

از آنجا که ذهن خودآگاه در مقابل تغییرات جدید مقاوت می کند، این پیام ها پنهان ساخته میشوند تا ذهن خودآگاه نتواند متوجهش بشود و در برابرش مقاومت کند

 

بنابراین این پیام ها اثر گذاری به شیوه غیر مستقیم است و مانعِ خودآگاه در واقع دور زده می شود و آن پیام به خورد ناخودآگاه داده می شود.  

 

این پیام های پنهان چطور ساخته می شود؟

 

یکی از روش هایش ادغام با یک موزیک بی کلام است. به این صورت که آن پیام ها با آن آهنگ بی کلام میکس می شود منتها ما فقط صدای موزیک بی کلام را می شنویم چون آن پیام ها طوری گنجانده می شوند که خارج از آستانه ی شنیداری ما باشد، به این طریق فقط ناخودآگاه متوجه می شود.

 

نوع دیگری هم هست که بعضی از خواننده ها انجام دادند اینکه ظاهر شعرشان کلمات و جمله هایی است که گوش می کنیم و واضح است اما با نرم افزارهایی که آهنگ را برعکس می کنند کلمات و عبارات واضح دیگری در جهت مقاصد منفی یا مثبت دیگری شنیده می شود.

 

در فیلم و فایل تصویری هم می توان عکس هایی را به صورت کم رنگ جاسازی کرد و یا به صورت چشمک زن و سریع صحنه های موردنظر را آورد.

 

 

چند نکته:

 

تصور کنید شما وارد یک فروشگاهی شدید که محصولش را خریده اید و پس از اینکه بیرون آمدید انگشت به دهان شده اید که چطور من این را خریدم؟ بعد متوجه شوید که فروشنده آن موزیک بیکلامی را که در فروشگاهش گذاشته پیام های پنهانی جاسازی شده که حاصلش فروش بیشتر محصولش می شود. شما وقتی این را بفهمید ممکن است عصبانی شوید که از شما سوءاستفاده شده چون اطلاع نداشتید و ناآگاهانه و بدون رضایت شما این امر صورت گرفته.

 

با هر نیتی چه مثبت چه منفی وقتی بدون اطلاع باشد مسئله ی اخلاقی مطرح می شود.

 

هر آهنگی را نمی توان به آن اعتماد کرد خصوصا همین فایل های سابلیمینالی که بعضا تولید می شود و تولیدکننده اش را نمی شناسیم، ممکن است پیام هایی پنهان شده باشد که ما دوست نداشته باشیم و برای فکر و روح و جسم مان ضرر داشته باشد. بنابراین مراقبت بیشتری را می طلبد.

 

خب حالا قصد دارم یک نمونه از سابلیمینال مسیج را اینجا بیاورم.

 

من زمانی در گذشته که روی خودم و باورهایم کار می کردم عبارات تاکیدی مثبت در راستای اهداف مختلف می نوشتم و سه بار تکرار می کردم و همزمان ضبط می کردم و در طول روز بارها گوش می کردم خیلی لذت داشت شنیدن صدای خودم، خصوصا اینکه با موزیک بی کلام در پس زمینه اش میکس می کردم.

 

پیشنهاد می کنم این کار را بکنید آن عبارات تاکیدی که توسط دیگران تکرار شود کجا صدای نازنین خودتان کجا.

 

بعدا با سابلیمینال که آشنا شدم همان ها را خیلی ساده تبدیل به ساب کردم، البته برای ساخت حرفه ایش انگار مراحل خاصی و دانش موسیقایی می خواست که من یاد نداشتم.

 

اما با همان امکانات موجود یک ساب غیرحرفه ای ساختم و الان کلی ساب دارم که هر وقت دوست داشته باشم گوش می کنم.

 

 با ریکوردر گوشیم و یک نرم افزار میکس صدا که این امکان را به من می داد که صدای ضبط شده ام که عبارات تاکیدی را میگفتم به ولوم خیلی خیلی پایین برسانم و همزمان موزیک بی کلام هم از بخش موسیقی گوشیم پخش کردم و ریکوردر هم که این دو را همزمان با هم ضبط می کرد حاصلش شد همان فایل سابلیمینال مسیج

 

خب پیام های پنهان که در فایل زیر ضبط کردم در مورد روابط هست.

 

 

 

  • Fatima ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">