بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

رونمایی از تقویم ساعتی من

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۲ ب.ظ

این بخش از "لحظه به لحظه ی زندگی استاد کلانتری" الگوگیری شده.

قرار است مهمات یا شیرینات یا لحظات ناب و بعضی غیرناب هایم را آنلاین ثبت کنم.

هدفم از این مدل جذابیتی است که برایم دارد و نظمی که در پی دارد و نیرویی که مجابم می کند از وقتم بهینه تر بهره ببرم چون در معرض دید شما دوستان گزارش می کنم.

امیدوارم که بتوانم حداقل هر روز و حداکثر در هفته در خدمتش باشم.

پس هر چه جلوتر برویم انتظار می رود با یک طوماری در این جا روبرو شویم، چون پیوسته به آخرش اضافه می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یکشنبه 30 شهریور 99

 

  1. مشغول مطالعه بودم که مادرم صدایم زد بروم پایین. عمه آمده.
  2. از 6 ونیم تا 7 و نیم مشغول صحبت با عمه شدیم. گفتیم و خندیدیم، از عمه مدل ترشی سالاد و لیته رو پرسیدم تا وقت شد درست کنم.
  3. عمه می خواست تا شب نشده، زود برگردد از طرفی مشغول نشان دادن بارش شد به ما که جالب بود: کیف بافتنی مشکی خوشکل و یک چیز جالب که اولین بار بود دیدم و به سازندش تحسین فرستادم:

پوست گوسفند. یعنی بخشی از پوست گوسفند بود که برای ماست خشک از آن استفاده می کنند ولی من در قدیم پوست کامل گوسفند را دیده بودم که برای این منظور استفاده می شد. نه اندازه ی یک کتاب که تکه ای از یک پوست کامل بود. که سازندش آمده با ابتکار پوست گوسفند را با قیچی به چند قسمت کوچکتر تقسیم کرده و با سلیقه دوخته و با هسته ی خرما تزیینش کرده بود و به بهای سی هزار تومان به فروشش می رساند و کسب درآمدی ...

عمه دو تا از آن پوست ها را که به آن مَشک یا خیک هم می گویند خریده بود یکی را برای آن عمه ی دیگرم. جفتشان عاشق ماست خشک هستند.

  1. همچنین از عمه آدرس دقیق آن کوهی را پرسیدم که تعریفش را میکرد تا برای سور 31 پست شهریورم که به تعهدم عمل کردم کوهنوردی کنم.
  2. عمه رفت و من ادامه مطالعه را انجام دادم
  3. صد صفحه از کتابی را که در نظر گرفته بودم تمام کردم
  4. در گروه واتساپی بررسی مسائل پیچیده سه نفره مان گزارش پیاده روی امروز و اتمام مطالعه کتاب امروزم را دادم.
  5. الان هم این پست را می نویسم برای بروز وبلاگ
  6. به نوشتن هزارکلمه روزانه مشغول می شوم
  7. ادامه ی این لیست بی انتها را در منوی "تقویم ساعتی من" که در بالای صفحه ی وبلاگ جاسازی شده خواهم نوشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">