بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

اولین پیاده روی ام

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

امروز برای اولین بار به قصد تمرین نویسندگی و عادات نویسنده ها پیاده روی کردم.

در مسیر آقایی را دیدم که دم دکانش صندلی گذاشته بود و نشسته بود و قلم به دست، غرق نوشتن بود. سرش را بالا نمی آورد.

از دور جذبش شدم.

 خوشحال شدم یکی را در این هیاهوی بازار دیدم که دارد می نویسد.

 آن هم چنان عمیق ...

کلی ذوق کردم و هیجان زده شدم.

اما اما ...

از کنارش که رد شدم

تو ذوقم خورد

چون متوجه شدم دارد جدول حل میکند.

البته که برای حافظه خوب است و یک سرگرمی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">