بنویسید و بنویسید و بنویسید

بنویس تا رشد کنی

سرماخوردگی و شیطان

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

+هر کار کردم از دستت قسر در روم نشد، آخرش مرا صید کردی

-😁

+ ای مرض به ریش من می خندی؟ 

- میخواستی سیستم ایمنیت را قوی کنی، من در هر صورت هستم من دعوتم را میکنم این بدن توست که ضعیف است و دعوت مرا اجابت می‌کند.

+ نخیرم ربطی به سیستم ضعیف ندارد آن شب بدنم گرم و سرد شد خانه کوره بود بیرون کوه سرما. از آن تفاوت دما تو را خوردم.

- به هر حال من بر هر بدنی تاثیر نمی گذارم

+😐

 

حرصم از این می‌گیرد که زده ناکارم کرده بعد هم خودش را مبرا می‌داند و کنار می کشد. 

 

مثل شیطان که در روز حساب از پیروانش فرار که نمی‌کند هیچ با همان کبر و غروری که در ابتدای خلقتِ آدم زمین‌ش زد، سرش را بالا میگیرد که به من چه، من فقط دعوتت کردم می خواستی قبول نکنی، زورکی که نبود خودت خواستی.

 

ای بمیری شیطان ای بمیری میکروب. 

 

شیطان مثل میکروب است برای در امان ماندن از وساوس و حیله های‌ش کافی است که وجود خود را واکسینه کنیم.

 

 یک سیستم ایمنی قوی در روح ما موجب بی اثر شدن کیدها و حمله های این میکروبِ میکروب خوارِ میکروب شناس می شود.

 

نظرات  (۲)

وااااای چقد فوق العاده 🤩🤩واقعا یکی از وبلاگ های مورد علاقه من هستید ممنونم بابته مطالب جذابتون🙏🙏 راستی منم یه سایته فروش انلاین تلفن همراه میخوام بهتون معرفی کنم که خیلی خوبو کامله تو این شرایط بده کرونایی سایت مناسبیه خودم که راضی بودم شمام سر بزنید 😉😉https://mariatell.com

پاسخ:
ممنون از لطف تون 🌹
سپاس 🙏 

مثل همیشه عالی 

 

پاسخ:
سپاس
🌺🙏🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">